منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 219
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 495
:: بازدید ماه : 8184
:: بازدید سال : 20873
:: بازدید کلی : 298011
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 16 بهمن 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در چهارمین روز از دهه ی مبارک فجر که به عنوان « مدیریت جهادی ، اقتصادمقاومتی و رونق تولید» نام گذاری شده است به همت اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، جمعی از کارآفرینان با امام جمعه ی شهرستان شوش دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 9 صبح روز سه شنبه 15 بهمن ماه 1398 با حضور سامر تمیمی سرپرست اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش ، جمعی از کارآفرینان با آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش دیدار نمودند .

امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر به حمایت از استعدادهای شهرستان شوش تأکید نمود و در این راستا گفت : استعدادهای موجود در شهرستان شوش بی نظیر هستند و حتی از دیگر شهرستان نها ایده های بالاتری در بخش های مختلف خصوصا کشاورزی دارند لذا این استعدادها را در کنار امکانات  ، تأسیسات ، صنایع و ذخیره های خدادادی در طبیعت شهرستان به کار گرفت .

امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه برای رسیدگی به مشکلات کارآفرینان تشکیل یک کارگروه را پیشنهاد داد و در این راستا اظهار داشت : زمانی که ظریف خسرخ سرپرست اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش بود از ایشان پرسیدم که چرا شهرستان نسبت به راه اندازی شرکت های تعاونی بی توجه است؟ در پاسخ گفت : حدود 1500 شرکت تعاونی در این شهرستان تشکیل شده است  ولی اکثرا فعالیت آنها بر روی کاغذ است و در عمل هیچگونه فعالیتی ندارند لذا پیشنهاد می دهم برای راه اندازی این تعاونیهای کاغذی کارگروهی تشکیل شود .

در ادامه سامر تمیمی سرپرست اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش ضمن عرض تبریک دهه ی مبارک فجر و تشکر از امام جمعه به خاطر موافقت با تشکیل این جلسه کارافرینان را بازوهای اصلی ایجاد اشتغال دانست و در این راستا خاطر نشان نمود : برای برداشتن موانع سر راه کارآفرینان می بایست به صورت عملی به مشکلات آنها بپردازیم .

وی در ادامه به فرصت های شغلی ایجاد شده اشاره کرد و تصریح نمود : 389 فرصت شغلی ایجاد شده ، به 113 طرح روستایی تسهیلات به مبلغ 234 میلیلرد و 389 میلیون ریال تخصیص داده شده و برای 10 طرح فراگیر 558 میلیارد و910 میلیون ریال وام پرداخت شده است .

سامر تمیمی سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص فرصت های شغلی گفت:۳۸۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

شایان ذکر است « دکتر محمدحسین دهقان مدیرعامل شرکت گلباران ـ آتوسا مکوندی مدیر کارگاه دوخت لباس ـ نسیم دیناروند مدیر کارگاه تولید حوله ـ کامران کرد و کبری فروزش » از کارآفرینان شهرستان شوش مشکلات خود تشریح نمودند .

لازم به ذکر است در این دیدار ستاد نماز جمعه شهرستان شوش در خصوص تشکیل بستری جهت انتقال مفاهیم و هم فکری کارآفرینان در محل مصلی و حتی برگزاری نشست برای ایشان اعلام حمایت نمود.



:: بازدید از این مطلب : 2518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.